Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje.Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje.

Hyundai razvio prsluk koji olakšava težak rad

25.10.2019. - Novosti

Hyundai Motor Group razvio je novi EXoskeleton prsluk (VEX), nosivi robot stvoren za pomoć industrijskim radnicima koji dugo vremena provode radeći poslove u visini iznad glave. Ovaj prsluk povećava produktivnost i smanjuje umor, oponašajući kretanje ljudskih zglobova kako bi se smanjilo opterećenje. VEX ima policentričnu os, kombinira više točaka okretanja te u potpunosti eliminira potrebu za baterijom. Nosi se kao ruksak, teži samo 2,5 kilograma, a ujedno je i 22-42% lakši od konkurentskih proizvoda.

Korištenje je vrlo jednostavno – korisnik stavlja ruke kroz naramenice prsluka te pričvršćuje kopče na prsima i struku. Stražnji dio može se prilagoditi kako bi odgovarao raznim tjelesnim veličinama, dok se stupanj pomoći može prilagoditi na šest razina – do čak 5,5 kgf. Novorazvijeni VEX namijenjen je radnicima u proizvodnoj liniji čiji se posao odvija u visini iznad njihovih glava, poput radnika koji pričvršćuju donju stranu vozila, postavljaju kočne cijevi ili pričvršćuju cijevi ispušnih plinova na automobilima.

Razvoj VEX-a uključivao je pilot program u dva pogona Hyundai Motor Group u Sjedinjenim Američkim Državama. Ispitivanje je bilo vrlo uspješno – VEX je radnicima uspješno pružio pomoć i povećao produktivnost, pa su oba postrojenja ugradila VEX sustave u svoje proizvodne linije.

Hyundai Motor Group prepoznao je tržišni trend

Prema Međunarodnoj federaciji za robotiku, industrija nosive robotike ima godišnji rast od 14% s ubrzanim rastom iz godine u godinu. Do 2021. godine širom svijeta prodat će se oko 630 000 komercijalnih robota, a najveća potražnja dolazi iz automobilskog sektora. U 2017. godini u auto sektoru isporučeno je 126.000 robota, što čini 33% svih komercijalnih robota. Hyundai Motor Group prepoznao je ovaj tržišni trend u koji aktivno ulaže i jača svoju prisutnost u ovoj rastućoj grani robotike.

Pročitajte još

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda.

Interbrandova lista najvrijednijih brandova 2016.

Hyundai Motor je 35. najvrjedniji svjetski brand prema najnovijim rezultatima Interbranda. Unatoč još jednoj izazovnoj godini u automobilskoj industriji, globalna...
Hyundai Motor otkrio je svoj najmanje električno vozilo do sada! Vanjski izgled ovog „mališana“ temelji se na konceptu EV 45 koji je Hyundai predstavio 2019. na Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu. Hyundaijevi dizajneri prilagodili su njegov kutni, ali glatki profil kako bi stvorili ovu mini verziju.

Najslađe za najmanje!

Hyundai Motor otkrio je svoj najmanje električno vozilo do sada! Vanjski izgled ovog „mališana“ temelji se na konceptu EV 45...
Iako su na automobilskoj sceni već desetljećima, električni automobili nisu tako uobičajeni poput vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Upravo zato postoji mnogo mitova i zabluda koji su se stvorili oko električnih vozila.

Kona Electric ruši mitove o automobilima na struju

Iako su na automobilskoj sceni već desetljećima, električni automobili nisu tako uobičajeni poput vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Upravo...