Hyundai je predstavio vozila visokih performansi na 24-satnoj utrci u Nürburgringu.Hyundai je predstavio vozila visokih performansi na 24-satnoj utrci u Nürburgringu.

Hyundai N Brand pokazao izdržljivost i performanse na 24-satnoj utrci u Nürburgringu

11.07.2019. - Novosti

Hyundai je predstavio vozila visokih performansi na 24-satnoj utrci u Nürburgringu. Već četvrtu godinu zaredom osigurava svoje mjesto kao vodeća marka na području performansi uz sudjelovanje visokokvalitetnog N brenda.

Nürburgringova 24-satna utrka u kojoj je Hyundai predstavio svoju liniju uključujući i30N TCR, Veloster N TCR i i30 Fastback N, sastoji se od 25 km staze, 73 ugala, uskih cesta, raznih visina i oštrih zavoja. Rekord utrke izračunava se na temelju udaljenosti putovanja za 24 sata, što stavlja performanse svakog natjecatelja i njegovu izdržljivost kroz ultimativan test.

Veloster N TCR zauzeo je drugo mjesto i 45. mjesto u svojoj klasi u ukupnom poretku. TCR i30 N zauzima 3. mjesto i 94. mjesto u ukupnom poretku. Ovim rezultatima Hyundai je još jednom pokazao odlične performanse i iznimnu izdržljivost u klasi TCR.

Pročitajte još

Hyundai Motorsport tim planira opet osigurati pobjedničko postolje i na Croatia Rallyju, u trećem krugu FIA Svjetskog prvenstva u reliju (WRC) 2022., koji se održava sljedeći vikend od 21.-24. travnja.

Treće kolo WRC sezone 2022 nastavlja se u Hrvatskoj s Hyundai Motorsport timom

Hyundai Motorsport tim planira opet osigurati pobjedničko postolje i na Croatia Rallyju, u trećem krugu FIA Svjetskog prvenstva u reliju...
Hyundai Motorsport produžio je svoje dugogodišnje partnerstvo sa Shellom prema kojem će globalna energetska kompanija ostati glavni sponzor i tehnički partner FIA Svjetskog prvenstva u reliju (WRC) još tri godine.

Hyundai Motorsport i Shell produžuju njihovo dugogodišnje WRC partnerstvo za tri godine

Hyundai Motorsport produžio je svoje dugogodišnje partnerstvo sa Shellom prema kojem će globalna energetska kompanija ostati glavni sponzor i tehnički...
Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički motivacijski slogani za 24 nacionalne momčadi koje su sudionici UEFA EURO 2016 završnice.

Navijači su izabrali službene nacionalne UEFA EURO 2016™ slogane

Hyundai je u suradnji s UEFA-om održao “Be There With Hyundai” kampanju, u sklopu koje su izabrani i objavljeni pobjednički...