Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu.Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu.

Hyundai Motor i Healthy Seas za more bez napuštenih ribarskih mreža

22.09.2021. - Novosti

Hyundai Motor Europe aktivirao je svoje partnerstvo s Healthy Seas, organizacijom za očuvanje oceana i mora, u zajedničkom cilju: borba protiv onečišćenja oceana, njegovanje održivih morskih ekosustava i podrška kružnom gospodarstvu. Healthy Seas radi s timovima dobrovoljnih ronilaca iz dobrotvorne organizacije Ghost Diving kako bi uklonili napuštene ribarske mreže, poznate kao “mreže duhova”, s koraljnih grebena i potonulih brodova. Iako su mreže potonule, svejedno hvataju organizme koji tako ulovljeni umiru.. U ronilačkoj ekspediciji u Velikoj Britaniji kod Newcastleas sudjelovalo je 7 ronioca koji su obišli 2 brodske olupine i skinuli 15 metara mreže teške 125 kg te zamke za jastoge.

Partnerstvo za Održivu Budućnost i Čišće Oceane

Surađujući s Healthy Seasom, Hyundai ne samo da omogućuje čišći okoliš za generacije koje dolaze, već i oblikuje održivu budućnost, u skladu sa svojom vizijom „Napredak za čovječanstvo“. Partnerstvo s Hyundaijem omogućuje Healthy Seasu da proširi svoje programe diljem Europe u kojoj su planirane razne aktivnosti.

Pročitajte još

Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je započela na Dan planeta Zemlje 22. travnja, a trajat će i nakon nadolazećeg FIFA Svjetskog prvenstva, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca 2022.

Goal of the Century: Hyundai Motor, Steven Gerrard i BTS pozivaju na ujedinjeni svijet za održivost na putu do FIFA Svjetskog prvenstva 2022

Tvrtka Hyundai Motor pokrenula je vlastitu globalnu kampanju održivosti pod zastavom ‘Cilj stoljeća’ (eng. ‘Goal of the Century’). Kampanja je...
Čak dva međunarodna priznanja za dizajn automobila iF Design Award 2018. osvojio je Hyundai, za KONU i i30 Fastback.

Hyundai KONA i i30 Fastback – Dobitnici iF Design Award 2018.

Čak dva međunarodna priznanja za dizajn automobila iF Design Award 2018. osvojio je Hyundai, za KONU i i30 Fastback. KONA,...
Hyundai IONIQ 5 prvo je vozilo novog segmenta nazvanog BEV. Njegov je cilj pružiti još bolje korisničko iskustvo kroz napredna rješenja za mobilnost.

IONIQ 5 – svjetska premijera!

Hyundai IONIQ 5 prvo je vozilo novog segmenta nazvanog BEV. Njegov je cilj pružiti još bolje korisničko iskustvo kroz napredna...