Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

Hyundai Motor i BTS izazov za budućnost!

28.10.2021. - Novosti

Hyundai Motor Company pokrenula je dva izazova na društvenim mrežama sa svojim globalnim ambasadorom, popularnim korejskim boy bendom, BTS kako bi podigla svijest o važnosti neutralnosti ugljika.

BTS spektakl!

Južnokorejska K-pop senzacija BTS je sedmeročlani bend koji je 2019. godine ušao u povijest nakon što su oborili niz rekorda diskografske industrije, a postali su i prvi bend nakon The Beatlesa s čak tri albuma na prvom mjestu Billboardove top ljestvice unutar jedne godine. Zahvaljujući svojim plesnim pjesmama, vojsci obožavatelja i pozitivnim porukama, jedni su od najpopularnijih i najutjecajnijih glazbenika na svijetu.

Očekujemo Generaciju Jedan

Izazovi su nastavak nedavno pokrenute kampanje „Očekujemo Generaciju Jedan“ i prilika su da se mlađa populacija upozna i sudjeluje u globalnom pokretu za postizanje neutralnosti ugljika. Korisnici društvenih mreža plesat će i stvarati jedinstvene sadržaje uz njima bliske mreže TikTok, Instagram Reels i YouTube Shorts kako bi podsjetili sebe i druge na važnost neutralnosti ugljika i promicali ekološki osviještena ponašanja potrebna za to.

Thomas Schemera, globalni direktor marketinga i voditelj odjela za korisničko iskustvo Hyundai Motor Company, rekao je da milenijalnci i Gen Z imaju važnu ulogu u kreiranju društva koje odgovorno pristupa neutralnosti ugljika te da su zato pozvali BTS i utjecajne osobe na društvenim medijima da stvore sinergiju oko tog važnog cilja.

Izazovi

Prvi izazov je plesni i zove se #Move4Gen1. Ideju o neutralnosti ugljika pretvara u niz pokreta koji se lako prate, a demonstrirao ih je BTS. Koreografija ima znak “+” koji predstavlja već generirane emisije ugljika i “-” koji predstavlja smanjenu emisiju ugljika što dovodi do “0”. U izazovu #Pass2Gen1 sudionici će stvoriti poruke o tome što žele prenijeti generaciji Jedan, prvoj generaciji koja živi u eri neutralnoj prema ugljiku.

Pročitajte još

Nedjeljni raspored obuhvaćao je ponovljenu petlju od dvije etape, Trakošćan – Vrbno (SS17/SS19, 13,15 km) i Zagorska Sela – Kumrovec (SS18/SS20, 14,09 km), pri čemu je potonja održana kao završni Power Stage relija Proslava postolja je s pravom bila prigušena u čast i sjećanje na Craiga Breena Pobjednička posada držala je irsku zastavu dok je svirana nacionalna himna Irske, nakon čega je uslijedio trenutak šutnje

Croatia rally: Rezultati i poredak nakon 4. utrke WRC Svjetskog prvenstva

Nedjeljni raspored obuhvaćao je ponovljenu petlju od dvije etape, Trakošćan – Vrbno (SS17/SS19, 13,15 km) i Zagorska Sela – Kumrovec...
Healthy Seas je organizacija koja veliki značaj pridaje razvoju rješenja za mobilnost bez emisija te pokazuje stručnost i inicijativu u zaštiti morskih ekosustava. Tu viziju podržava i Hyundai Motor Europe. Zatim dolazi do suradnje u obliku akcije „From Waste To Wear“ čiji je cilj planet Zemlju učiniti boljim mjestom za buduće generacije.

Hyundai i Heathy Seas u akciji „From Waste To Wear“ u Hrvatskoj i Sloveniji

Healthy Seas je organizacija koja veliki značaj pridaje razvoju rješenja za mobilnost bez emisija te pokazuje stručnost i inicijativu u...
hyundai inster exterior

Hyundai INSTER – Kompaktni auto, velika avantura!

Zaboravi sve što znaš o gradskim autima. INSTER je sve samo ne običan. Kompaktan, pametan i svestran do kraja –...